wtorek, 5 sierpnia 2014

Rozdział 13


***
Nie mogę uwierzyć   w to co ta dziwka zrobiła nie potrafię jej nazwać inaczej , ale jednego nie kapuję pamiętam wszystko , dopóki się nie napiłem ale o 23.00 nikt do Ludmiły nie dzwonił nie rozumiem już nic
wychodziłem z  pokoju gdy na korytarzu zobaczyłem Ludmiłę postanowiłem jej wygarną
-Ludmiła stój !!!
-Dobra to skoro mamy pogadać to może u was w pokoju-powiedziała poczym poszliśmy do mojego i Leona pokoju
-Chce Ci powiedzieć jedno jesteś zwykłą suką  chociaż to mało  powiedziane bawiłaś się moimi uczuciamy a za razem mojej siostry !!!-zacząłem krzyczeć
-Odezwała się męska dziwka co to nie ty ?! myślisz że co że każdą laskę miałeś w łóżku to co ?! nawet cieszę się że Cię okłamałam jedynie żal mi przyjaźń z Fran ale ciebie nie , i zrobiłabym to jeszcze raz w życiu bym się z tobą nie przespała to co do ciebie czuję to obrzydzenie, wstręt, nienawiść -krzyczała na cały dom
-Odezwała się sierota
-Tak jestem sierotą ale mam nazwisko Ferro coś chyba znaczy  nie ? nie wiem czy wiesz ja jestem kimś a ty zawsze byłeś jesteś i bd zwykłym prostakiem , i ciesze się że nie jestem z tobą i że się tobie nie oddałam ,  Bóg seksu ta jasne może odrazu król Hiszpanii ?!
-Odezwała się dziewica- nasze kłótnie słychać było nawet na zewnątrz
-Tak wole być dziewicą niż tak fałszywie zakochana jak twoja siostrzyczka  a myślisz że co oni sami robili w pokoju grali w szachy o nie Verdas miał okazję to ją wykorzystał więc radze Ci najpierw pilnować siostry a nie mnie! - gdy to powiedziałam to pokoju weszli Verdas Fran
-Tak a kto jej w tym pomagał?!
-Może i ja ale , to nie moja wina że ty wiecznie traktujesz ją jak dziecko !
-Ciekawe jak twój Damianuś zareaguję na wieść o nas
-A ciekawe jak twoja niunia bździunia Violcia się dowie ja i Damian nie byliśmy razem a za to ty i ta szmata już tak , nie zemną te numery bejbe(od aut. wiem pisze się inaczej ale co z tego ja pisze po czuczowatemu) jeśli powiesz coś Damianowi to jeszcze mnie popamiętasz prostaku!!!- powiedziała  wychądząc , trzasnęła drzwiami
-Ah co za kobieta Leon co za kobieta jeszcze ją zaliczę - gdy się obróciłem to zorientowałem się że tam stoi też Fran - to co was tu ściąga w ogóle pozwolę sobie zapomnieć o waszej nocy i innych razach ponieważ to noce bez konsekwencji ale więcej ma to się nie powtórzyć -powiedziałem nalewając sobie wisky-no chyba że po ślubie a co was tu sprowadza ?-powiedziałem biorąc łyka
-Jestem w ciąży -wyplułem na Leona nie chcący moje picie
-Że co ty chyba żartujesz ?-powiedziałem biorąc kolejnego łyka
-Nie mówię serio - pociągnąłem siostrę za rękę do kuchni i powiedziałem Leonowi że ma też iść
-A więc drogie dzieci siadajcie, przeprowadzimy dzisiaj lekcję  WDŻ . A więc to jest tabletka , a to prezerwatywa
-Fede-powiedział Leon
-Proszę podnosić rękę . Tak Fran
-My wiemy co to jest
-Skoro tak to czemu tego nie użyliście
-A poco lepsze skutki są bez tego sam mi to powiedziałeś i że zabezpieczenia są dla idiotów -wziąłem patelnie i zacząłem walić  nią we wszystkie przedmioty dookoła  , ztłókłem kilka waz i kilka szyb nie było tak źle

***
Poszłam po biegać , ugh jak ja ich nienawidzę Fran  nie rozumieć, że chciałam dla niej dobrze ale ona nie potrafi tego skumać . Przyjęłam propozycję taty w sprawie studiów już wczoraj tak wciągu 2 tygodni muszę się wyprowadzić z tego skromnego domu ponieważ będę mieszkała przez następne 3 lata z tatą po skończeniu studiów wrócę do BA chyba , bo w tej chwili nic mnie tam nie trzyma , po za tym muszę zdobyć wykształcenie i pracę ,wróciłam do domu zobaczyłam cały dom zdemolowany miałam to gdzieś próbowałam się prześlizgnąć do pokoju lecz już w progu zobaczyłam siedzącą czwórkę Leon obok Fede i Fran a Fran i Fede o bok tej szmaty zajmowała moje miejsce
-Witam sielankę niestety muszę was powiadomić że ten dom zostaję sprzedany więc jeszcze w tym tygodniu wracajcie do BA  , a  i to jest mój dom nie hotel ta ździra ma z tąd wyjść
-Ludmiła uspokój się ona tu zostaję i nic jej nie zrobisz bo ja ją zasłaniam-powiedziała Fran
-Boże to ją pociągnę za te kudły i wywalę z domu?!
-Nie masz jak osłaniam ją będziesz musiała popchnąć mnie ciężarną i widzisz  wreszcie ktoś ci się postawił nie cierpisz jak ktoś dominuję co nie ?-wściekła poszłam na górę i  chwyciłam za komórkę  zadzwoniłam po policję myślą że wygrają z Ferro o nie nie drogo się mylą , po 10 minutach już byli na miejscu mina tej dziuni bezcenna Fran też nie była lepsza postanowiłam być dla nich wredna a co niech wiedzą kim jest Ferro

______________________________________________________________________________
Rozdział by Czuczi  wiem ja i Kate oglądamy za dużo telenowel xD  szlaban na nie , chociaż nam i tak nic nie pomoże i tak a więc no odwołuję szlaban , miał być wczoraj ale jestem leniwa i  publikuję z fona bo jestem w szkole  next jutro


1 komentarz:

  1. Ekstra!!!Wyszłedł super rozdział!!Fede mnie rozwala!!!No to mamy lekcje WDŻ!!!Ha!!Lu robi się wredna.
    Życzę dużo weny i czekam na nexta.<3

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wyświetlenia każdy negatywny komentarz jest dla nas motywacją do dalszych udoskonaleń a pozytywny sprawia uśmiech na naszej twarzy ;)