wtorek, 12 sierpnia 2014

Rozdział 17 zmiany


Wstałam o 9.00 gdy rozejrzałam się dookoła po moim nowym pokoju , wszędzie było pusto i nudno ,chciałam go czymś osdobić tylko czym , postaram się poszperać później teraz idę na , kupić sukienkę bo idę do klubu z Damianem , jestem z nim taka szczęśliwa , jako jedyny jest po mojej stronie kocham go
***
Stałem pod drzwiami , domu w którym mieszka moja siostra
-Hej mogę wejść ?
- Tak , tylko może poczekamy na Leona ?
- Chce powiedzieć że nie mam nic przeciwko waszemu związku
- Bardzo mnie to cieszy , gdzie Viola?
-W Barcelonie
- Dlaczego ?
-Zdradziła mnie
- Znajdzies lepszą
-Dobrze wiesz że kocham tylko jedną kobietę i jest nią Ludmiła
-Musisz o niej zapomnieć ona jest z Damianem a pozatem  nie przyjaźnimy się już
- Brakuje mi kłótni z nią


***
Dzisiaj pierwszy dzień zajęć ubrałam mundurek po czym  wyprostowałam włosy , zaczęłm zapuszczać je 3 lata temu gdy poznałam Fran , może dlatego że ścigałyśmy się której włosy są dłuższe brakuje mi jej  ale muszę o niej zapomnieć , chwyciłam do ręki nożyczki i obciełam je tak że ledwo sięgały do ramion , dziwnie się czuję bez niej ale no cóż nie mogę więcej płakać , muszę zapomnieć o niej o Maxim tym co chodził i z Nati i Camilą jednocześnie , o Andresie człowieku który zawsze mnie irytował ale i tak go kochałam , Leonie przyjaciel z dzieciństwa , po moich policzkach zaczęły spływać pojedyńcze łzy o Federico tęsknie za naszymi dogryzkami i za Fran moją najlepszą pzyjaciółką teraz już się rozryczałam  super obiecałm sobie że już nigdy nie będę płakać brakuje mi wszystkich mamy  mojego młodszego brata a nawet jej wariatki która za mną łaziła no ale cóż coś musi się skończyć by coś mogło się zacząć


___________________
By Czuczi beznadzieja starałam się ale na marnę gdyby nie siostra nie napisałabm tej 2 części o Lu
Dobra to next jutro

1 komentarz:

  1. Super!!Ludmi ścięła włosy!!OMG!!!!!!
    Fede przyznał,że kocha Lu!!
    Życzę dużo weny i czekam na nexta.<3

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wyświetlenia każdy negatywny komentarz jest dla nas motywacją do dalszych udoskonaleń a pozytywny sprawia uśmiech na naszej twarzy ;)