niedziela, 10 sierpnia 2014

Rozdział 15



***
Fran się wyprowadza nareszcie nie mogę usiedzieć ze szczęścia , jeszcze tylko Fede bo Maxi i Andres wrócą dopiero pod koniec tygodnia  , nareszcie  Święty spokój ciesze się że to koniec tej przyjaźni po za tym idę na studia z czego się cieszę będę kimś a Fede nadal będzie latał za babami , później pójdę spotkać się z Damianem on jako jedyny jest po mojej stronie a tamci szkoda gadać wymienili mnie na największą dziwkę w Barcelonie naprawdę subtelne , a Fran nie lepsza ciesze się , że nie przespałam się z Federico bo przynajmniej nie jestem teraz w ciąży , nie chce mieć  nowej przyjaciółki wole być z Damianem i skupić się a nauce . Jeszcze tylko tydzień do końca wakacji

***
To najgorszy dzień życia ,  moja przecudna Viola mnie zdradza , a co najlepsze nie mogę z nieść tej kobiety,
ona miała być moja  a nie jakiegoś piłkarza ,skoro ta dupa nie wraca do BA a Leon nie będzie już imprezować to ja Federico Bóg seksu będzie musiał iść na studia i zdobyć wykształcenie zamierzam założyć kancelarię prawniczą wszystkie sędzie mają duże dupy , panie prokurator polewny biust a  panie adwokat wszystko wyżej wymienione oj będzie się działo na tym prawie oj będzie , a związek kocham jedną kobietę od dziecka i jest nią Ludmiła , a ta szmata znaleziona na pchlim targu , chciałem by Lu  była zazdrosna ale jeszcze przyjdzie moja kolej ukradnę ją nawet z przed ołtarza

***
Spakowałam wszystkie walizki po czym szofer zaniósł je do limuzyny już nie mogę się doczekać początku roku , po chwili do mojego domu przyszedł Damian, akurat Fede przechodził , więc  żuciłam się mojemu chłopakowi w ramiona, poczym zaczęliśmy się całować po Francusku , Mina Federico bezcenna

***
Federico zniszczył moją biedną Margeritę jak on móg nigdy mu nie wybaczę  zabicia mojej biednej dziewczyny kochałem ją pomimo tego że zdradzałem ją z odkurzaczem była jedyną kobietą mego życia !!!
mam żałobę więc ubieram się w mój ulubiony kolor róż to on tak naprawdę oddaję moją żałobę najgorcze jest to żę już nie będę mógł pozować dla niej w stringach


__________________________________________________________
Rozdział by Czuczi .Andres no trzeba było coś napisać heh chyba Femiły nie będzie Fede zamienia
się w psychola , Lu będzie kujonem no  pewno myślicie że Fede nie ukończy studiów ?
next chyba jutro bo wiecie jak to jest my już mamy szkołę nie  to co wy to narka

Czuczi<3

1 komentarz:

Dziękujemy za wyświetlenia każdy negatywny komentarz jest dla nas motywacją do dalszych udoskonaleń a pozytywny sprawia uśmiech na naszej twarzy ;)