niedziela, 3 sierpnia 2014

Rozdział 11



Wstałam o 10.00 , ten dzień zaczęło się od kłótni z Luśką skończyło się tak że mieszkamy w osobym pokojach to ona się przeniosła , później przyszedł Leon mam gdzieś mojego brata który nie rozumie co to hznaczy miłość . Przywitałam mojego chłopaka całusem w policzek po czym on zobaczył że w naszym  moim pokoju nie ma rzeczy Ludmiły , opowiedziałam mu o całej historii
-Jest mi przykro że nie ma tu jej -powiedziałam po czym wtuliłam się w jego tors
-Pozwól że cię pocieszę- powiedział po czym zamknął drzwi do pokoju na klucz po czym podszedł do mnie i złączył nasze usta w namiętnym pocałunku
-Leon ale
-Cii dziś jesteś tylko moja -powiedział zasłaniając rolety na oknach-po chwili wylądowaliśmy na łóżku , lecz to co wydarzyło się tam zostawimy w tajemnicy dla naszej dwójki

***
Wyobraźcie sb że to Lu
Szykowałam  się na randkę włosy rozpuściłam , Damian powiedział że mam się ubrać a luzie i nie szaleć a więc włożyłam  sukienkę od Channel którą już raz na sobie miałam jak dla mnie była na co dzień . Wsiadłam do auta po czym wyjechałam nie wiem dlaczego Damian chciał się ze mną spotkać na boisku gdy wysiadłam z  auta  zobaczyłam chłopaka zdziwiła mnie jego mina
-Miałaś się ubrać na Luzie
-No tak to jest to na luzie  sukienka  na co dzień , 10 centymetrowe szpilki a zazwyczaj noszę 15 centymetrowe , tak w ogóle po co kazałeś mi tu podjechać
-Chciałaś się umówić uznałaś że wolisz nadzwyczajne randki a nie takie w eleganckich restauracjach
-Nie prawda powiedziałam ,że nie lubię nudnych randek
-No właśnie taka w restauracji jest nudna , ale chyba do siebie nie pasujemy-powiedział odchodząc
-Damian zaczekaj bardzo cię polubiłam i zależy mi na tobie powiedziałam chwytając go za ramiona
-Ale Ludmiła jesteśmy z dwóch różnych światów ja jestem piłkarzem a ty
przyszłą modelką
-Modelką?
-Tak twój ojciec powiedział że załatwił Ci studia w Barcelonie w dodatku masz prace
-Jakie studia jaką pracę?!
-Powiedział że będziesz studiować prawo , a dorabiać jako modelka , więc sama widzisz nie pasujemy do siebie
-Super kolejne zachcianki tatusia , ale dlaczego nic mi rano o tym nie powiedział ? mniejsza z tym, Damian naprawdę mi na tobie zależy i uwierz , zrobię co zechcesz mogę się zmienić nie do poznania-powiedziałam po czym złączyłam nasze usta w namiętnym pocałunku

****
Minął  tydzień od mojego pocałunku z Damianem .Pogodziłam się z Fran ale i tak mieszkamy w osobnych pokojach do tego Federico cały czas siedzi w moim domu z swoją niunią bździunią Violetką , nieznosze jej najgorsze że Fran się z nią za kumplowała , chociaż ja i Damian nie pozostajemy w tyle od dzisiejszego dnia jesteśmy już oficjalnie  oficjalni dlaczego a więc po ostatnim meczu gdy wygrali na imprezie czaiło się mnóstwo paparazzi , no i teraz zdjęcie jak się całujemy są na okładce wszystkich Barceloński gazet plotkarskich , skąd wiem bo je wszystkie kupiłam i nie chcący ta wielka sterta wylądowała w salonie a kurat na miejscu na kanapie gdzie siedzi Fede , na dzisiaj u mówiłam się z Fran na zakupy , chyba wrócędo niej do pokoju bo tak nudno mi bez niej i tej naszej głupawki
-Hej powiedziałam wchodząc do pokoju Fran
-Hej nie za dobrze się czuję mdli mnie
-Pewno zjadłaś coś  nie świeżego idziemy
-Poczekajmy jeszcze na Viole
-Że  co ?! zaprosiłaś ją
-No tak no bo niezbyt się lubicie i chce a byście się zaprzyjaźniły
-Ale ja jej nienawidzę
-Czemu ona przecież ci nic takiego nie zrobiła ?! a może ty jesteś zazdrosna o Federico ?
-Co ?! nie mam powodów mam Damiana ]
-Aha a jak tam między wami
-Dobrze bardzo się kochamy
-A te sprawy
-Nie za krótko się znamy
-Jakoś przy Fede Ci to nie przeszkadzało
-Nie przespaławm się z nim
-Co ?
-Prawie by do tego doszło gdyby nie telefon od mojego taty,dzwonił w sprawie konferencji a później Fede zasnął piany wmówiłam mu że się ze mną przespał lecz to nie prawda
-Okłamałaś mnie
- A miałam jakieś wyjście wiedziałam że Fede mnie zostawi nie chciałam z nim stracić dziewictwa,co prawda byliśmy nadzy ale do wina dosypałam mu środki  usypiające dlatego miał kompletny zanik tego co się wydarzyło


_______________________________________________________________
Cały rozdział by Czuczi kocham wszystkich kasować next wieczorem lecz chcemy 2 komy pod rozdziałem
nie wymuszamy ich na was ale chcemy sprawdzić czy rzeczywiście ktoś to czyta



2 komentarze:

Dziękujemy za wyświetlenia każdy negatywny komentarz jest dla nas motywacją do dalszych udoskonaleń a pozytywny sprawia uśmiech na naszej twarzy ;)