czwartek, 14 sierpnia 2014

Rozdział 19


-Diego ? - zpytałam zdziwiona
- To tak witasz najlepszego przyjaciela ?
- Jestem zdziwiona przecież niedługo gracie mecz a treningi ?
- Przecież nie przegapiłbym twojego ślubu to co nie przytulissx mnie ?- przytuliłam przyjaciela
-Wchodź do środka - długo rozmawialiśmy z Diego ,nie spodziewałam się że zrezygnuję dla niego z meczu
***
 Od wczoraj jestem w BA mamy ferie Świąteczne więc odwiedzam mamę,
- Mamo ?!
- Tak ?
- Niewidziałaś nigdzie mojego pierścionka tego co został mi po mamie ?
-A nie pożyczyłaś go Francesce przed wyjazdem?- to super czyli muszę do niej iść ,odgarnęłam moje lokowane sięgające już za ramiona włosy i wyszłam z domu ztego co wiem to Fran chyba mieszka z Leonem więc ,lepiej jak pójdę do Leona to tylko kilka domów dalej . Po 10 minutach byłam na miejscu drzwi otworzyła mi Francesca
-Hej mogę wejść
-Cześć - powiedziała po czym wpuściła mnie do mieszkania
-Przyszłam tylko po pierścionek mojej mamy pożyczyłam Ci go
- No tak poczekaj przyniosę Ci go - powiedziała ,po czym zawędrowała na górę ,po chwili wracała już z wcześniej wymienionym przedmiotem
-Prosze
-Dzięki to ja już lecę
- Lu poczekaj nie wypijesz herbaty
-Nie chc Ci przeszkadzać
- Ależ naprawdę nie przeszkadzasz Leon siedzi do późna w firmie a Fede poświęca
się edukacji
- Dobrze wypije herbatę
-A jak tam życie w Batcelonie
-Fajnie codziennie widze się z Damianem
A teraz mamy feeie Świąteczne więc odwiedzam Barcelone ,a jak tam u ciebie
- Też dobrze jutro bioręślub z Leonem a za nie całe 5 miesięcy na świat przyjdzie nasze dziecko
-To ja się zbieram
- Ludmiła zaczekaj ciągle niecmam świadkowej może ty nią zostaniesz ?
- Dobrze to jutro o
- 14 ślub jest o 15 ale pomożesz mi się przygotować?
- Tak a teraz już naprawdę nuszę iść- powiedziałam otwierając drzwi już miałam wyjść ale przed drzwiami stał Federico  nasze oczy się spotkały patrzyliśmy na siebie przez dłuższą chwilę poczym odsunął się bym mogła wyjść
***
- Co ona tu robiła
-Przyszła po pierścionek ,wypiłyśmy herbatę trochę porozmawiałyśmy i poprosiłam ją by została moją świadkową
-Fran dlaczego mi to robisz
- Co ? Nierozumiesz strasznie za nią tęsknie i zrobie wszystko by ją odzyskać teraz zrozumiałam że zrobiła to dla mnie


_______________________________________
Chyba każdy się ździwił xD Lu się pojawiła ale później next chyba jutro

3 komentarze:

  1. Super!!Wyszło niesamowicie!!
    Ja się spodziewałam Ludmiły.
    W rozmowie Lu i Fran jest,że Ludmi przyjechała z Barcelony,odwiedzić Barcelonę,bo ma ferie świąteczne.Chyba odwiedza Buenos Aires.
    Życzę dużo weny i czekam na nexta<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak zlał mi się tekst poprostu fon przekręca mi wyrazy później to poprawię

      Usuń
  2. Świetne ;))
    Fran w ciąży *,* I to z Leoskiem ;3
    Ah cudne op ;*
    Masz talent ;p
    Reklamuj się u innych ;* - więcej komentarzy ;3

    ~ Alla

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wyświetlenia każdy negatywny komentarz jest dla nas motywacją do dalszych udoskonaleń a pozytywny sprawia uśmiech na naszej twarzy ;)